Boyz are back in town - Reisverslag uit Oud Gastel, Nederland van roadtoconstantinopel - WaarBenJij.nu Boyz are back in town - Reisverslag uit Oud Gastel, Nederland van roadtoconstantinopel - WaarBenJij.nu

Boyz are back in town

Door: Charlie en Jerome

19 Augustus 2006 | Nederland, Oud Gastel

Het grote avontuur is over. na één maand zijn we gisteren om tien uur 's ochtends weer in Roosendaal geariveerd. In Stuttgard hebben we onze dag besteed door een bezoek aan het Mercedes Benz museum te doen. iets wat we eerder op de reis ook al van plan waren. na dit museum hebben we een nachttrein naar Nederland genomen.

Het was weer een geweldig avontuur om een maand lang door Europa te reizen. we hebben genoten van de berichten die jullie plaatsten en we bedanken jullie hier allen voor.

We want to thank all the great people we met during this trip. we had a wonderfull time with you guys. I hope we will meet again.

• 19 Augustus 2006 - 19:31

Jac:

Welkom thuis en de sterke verhalen hoor ik wel bij PTMD