Een klein berichtje voor we jullie weer zien - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van roadtoconstantinopel - WaarBenJij.nu Een klein berichtje voor we jullie weer zien - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van roadtoconstantinopel - WaarBenJij.nu

Een klein berichtje voor we jullie weer zien

Door: Charlie en Jerome

17 Augustus 2006 | Duitsland, Berlijn

Even een snel berichtje uit stuttgard, want het internet is hier erg duur.
Hallo
het blijkt maar weer dat je niet veel plannen moet maken als je met je rugtasje op stap gaat. zoals we aangkondigd hadden het volgende bericht in Munchen te schrijven blijkt dus weer niet te kloppen. We zitten nu in Stuttgard voor 1 dagje. het Sziget festival is erg goed bevallen ondanks dat we wat ontmoetingen met vrienden gemist hebben door lege telefoon batterijen. Roel heeft inmiddels de nederlandse bodem weer onder zijn voeten, wij doen het nog een paar uur met de duitse. De stad Stuttgard heeft ons weer te pakken en een hoop kopzorgen bezorgd. wij dachten hier vannacht te overnachten en morgen om 11 in de ochtend de trein naar Nederland te pakken, maar door weer overvolle Hostels/Hotels te treffen gaat dit niet door (voor de gene die deze site de afgelope maand heeft gevolgd weet dat Stuttgard ons deze streek al eerder heeft geleverd). maar jah een beetje backpacker laat zich niet vangen, we nemen vanacht de trein naar Amsterdam en zullen rond 9 uur in de morgen in Amsterdam aankomen. hoelaat we precies in Amsterdam aankomen is nog onduidelijk en hoelaat in Roosendaal nog onduidelijker. maar het thuisfront kan ervan uit gaan dat wij morgenochtend voor 2 uur in roosendaal aankomen. (beste thuisfronters; pin u niet te vast aan de zojuist genoemde tijden. wij laten telefonisch horen hoe het zal verlopen)

even over het Sziget. was super. veel mensen ontmoet. veel gefeest. Sziget is een 24 uurs festival en het is een must om iedere morgen de zon op zien te komen. door deze ongeschreven Sziget regel zijn we nu dan ook tamelijk moe. zeker na de overvolle nachttrein van afgelope nacht en alle emoties die we hebben gezien in het House of Terror de dag na Sziget. We konden met ons Sziget ticket voor de halve prijs naar het House of Terror dit muzeum laat de laatste 50 jaar van de Hongaarse geschiedenis zien erg indrukwekkend en emotioneel. maar nog een paar uur en we zijn weer thuis. we zien ons thuis graag weer tegemoed maar een maandje doorreizen zou zeker geen straf voor ons zijn. Het reizen en het gevoel van "the Road" onder je voeten is een gevoel dat iedereen eens moet ervaren.

Tot even!!!
Dan is het jullie beurt de zomerervaringen te vertellen.

• 17 Augustus 2006 - 20:40

Wim:

jammer om te horen dat stuttgart weer voor problemen zorgde maar volgens mij ervaren backpackers dit niet als een echt probleem eerder een beetje vervelend goed zoals jullie al zeiden zsiget was ook volgens jullei en ook volgens roel weer een groot feest ik denk uit zijn verhaal nog beter dan vorig jaar of jullie raken er steets beter thuis de verhalen waren weer smeuig en lachwekkent wij hopen jullei binnenkort weer een keer te zien met jullie verhaal nog een goede reis naar huis en ouw doe